Bami-Ida`s

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Kakan och Dexters valpar är här

Mitt på dan den 2 juni kom dom små. Kakan var jätteduktig hela vägen men trött då hon pysslat och bökat sen kvällen innan. 4 små fina bebisar vart det 1 tik och 3 hanar.

Alla 4 mår bra och Kakan är en toppen mamma

Tyvärr var det 2 som inte klarade sig RIP små fina bebbar


Mer info om fina Dexter Angelstaff Aaron finns på Kennel Joddricks sida. Tack Laila för allt och de fina små kärleks bebisarna som vart till hemma hos dig


       


Mer bilder på valparna kommer komma allt eftersom dom växer :)


MvH Mira Kennel Bami-Ida`s 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Den 24/3 föddes det 3 små guldklippar ( två hanar och en tik) hemma hos oss                  De lyckliga föräldrarna : RLD N RLN F SE VCH Garpenborg`s Ossian "Vegas" Och  Sweet-Asha "Ärtan"   Mer info om föräldrarn...


Hemma hos oss kommer Bami-Ida`s Lilleman Bamse vara kvar, Bamse kommer att bli husses lilla vovve och jag ska försöka låta bli att lägga mig i ;) får se hur bra det går. Så nu börjar det med allt va det innebär med och ha valp gå i kisspölar, torka...

Då var det Bernads tur att flytta :) I måndags hade vi stor besök hemma av Bernads nya familj. Ett väldigt annorlunda besök men oj va jag fick jobba ;) De var baa ra att plocka fram hjärnan och låta den arbeta ;) Det utbytes väldigt mycket erfarenh...

 Hemma hos oss finns det int bara hundar utan 3 små marsvin med som delar rum med Tindra. Tanken var ju att vi skulle titta på en hamster, lite tjat på pappan i familjen så åkte jag och Tindra iväg och skulle titta väl i djuraffären så hitta vi 2 f...

 Hemma hos oss finns det int bara hundar utan 3 små marsvin med som delar rum med Tindra. Tanken var ju att vi skulle titta på en hamster, lite tjat på pappan i familjen så åkte jag och Tindra iväg och skulle titta väl i djuraffären så hitta vi 2 f...

Ovido - Quiz & Flashcards